fredag 24 maj 2013

Dagen var SÅ bra men sen blev allt skit............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fredag idag. Den började bra, skulle in till stan i dag med Challan, men jag väntade på hemsjukvården som skulle komma o ta prover på mig, så det blev ingen stan. De kom vid 4 tiden. Sen var vi lata idag med att laga mat så vi beställde kebabrulle, jag tyckte att den smakade konstigt, ja då var det från ett annat ställe Patrik hade köpt kebabrullen ifrån, därifrån vill jag ha pizza när vi beställer o kebabrulle från ett annat ställe, så jag åt inte mycket av den kan jag säga..

Har suttit och rensat bort ritpennor o lagt de i e nya lådorna, o ritpapper o ritblock i en annan låda. Rensade ut en massa kritor oxå, de ska grannen ta =)   Wilma fick 2 ritblock o nån pysselgrej som man kan sy eller måla på. Det är inget Pontus kommer att använda. Sen hade Pontus nån rulle med Byggare bob som man ritar på som han gav till Lukas.
Alla kritor
Sen satt jag och vässade alla ritpennor det tog ett tag.
En kompis ringde förut och sa att de funderar på att flytta till Finland, fast om det blir av så är det kanske om ett år, det kan ju vara spännande........

Sen när jag var klar så delade jag på några passionsfrukter o tog fram en påse med ostbågar. Jag hann äta passionsfrukten, den var SÅ goda,
Min passionsfrukt, mums mums.
så kom jag ju på att jag hade några auktioner som jag skulle betala, när jag gjorde det så kollade jag vad jag skulle få i lön, hade ju tagit ut mina dagar som jag hade kvar så att de skulle komma nu i slutet av maj. Och det står 0kr, kollar på heroma om chefen har godkänt o det hade han så varför står det då 0kr.
Så där säger jag HEJ DÅ TILL SEMESTERN!!!!!!!!!! hade räknat med dom pengarna till att betala boendet på campingen, har en del sparat till det men jag har inte råd att lägga ut det som fattas, o man ska betala när man kommer med husvagnen, har bara lust att grina, o gräva ner mig. varför ska det vara en massa JÄVLA motgångar hela tiden!!!!!!!!! Om det hade varit nåt jävla fel med semesterdagarna så skulle de väl ha ringt mig, för det gick då så bra förra månaden när jag tog ut 3 dagar då gick det så bra... Jag är så jävla arg för hela jävla sommaren är nu förstörd. Jag ansökte om semestern i början av maj så jag var inte sent ute heller..................o om det hade varit nåt fel så kan man ju ta o ringa o säga det, än att jag ska få en jävla chock att jag inte får ett ruttet öre, fast jag hade dagar kvar med betalning......



Nu ska jag äta mina jävla ostbågar o dricka drickan, jag är så jävla arg o ledsen nu, nåt som jag har sett framemot blir inte av, ev sista sommaren för mig så jävla roligt...........

Ni får ursäkta mina fula ord men jag är så ledsen just nu, något som man hade räknat med kom inte.

Hejsvejs




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar